Reklamacje i zwroty

GWARANCJA

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Firma GLAN-DAW wystawca gwarancji udziela jej na okres 12 miesięcy od daty zakupu - na wszystkie swoje produkty.
Gwarancja obejmuje produkty zakupione w Polsce i ważna jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Gwarancja niniejsza udzielona zostaje zgodnie z wymogami art.13 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U.z 2002r.Nr 141, poz. 1176 ze zm.

REKLAMACJE

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację.
Reklamację rozpatrujemy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Nie przyjmujemy reklamacji w przypadku omyłkowo podanych przez państwa danych dotyczących rozmiaru i koloru zakupionego przedmiotu lub braku podania tych informacji. Nie odpowiadamy za uszkodzenia wynikłe w transporcie oraz za opóźnienia Kuriera. Na zwrot towaru mają Państwo 14 dni (Towar powinien być nienaruszony, nieużywany, z metkami, taki jaki został Państwu dostarczony). Pieniądze zwracamy tylko na nr konta które poda kupujący w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Wymianę towaru prosimy zgłaszać do 3-ech dni od otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotu, reklamacji, lub wymiany towaru na inny, jeżeli nie nastąpiły z winy sprzedawcy: WSZYSTKIE KOSZTY PONOSI KUPUJĄCY.

W sprawie REKLAMACJI

prosimy o wypełnienie i dołączenie formularza (plik do pobrania) .DOC lub .PDF

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Pamiętaj:

  • Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas oświadczenie wraz z towarem. Oświadczenie do pobrania tutaj: .DOC lub .PDF
  • Produkt powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl